Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VW pro šejky: Sedmimetrový phaeton

  10:32aktualizováno  19. ledna 12:15
Volkswagen se rozhodl vstoupit do kategorie luxusních dlouhých limuzín. Pomoci by mu k tomu měl model Phaeton Lounge. Jeho téměř sedmimetrová karoserie vznikla ze tří "běžných" phaetonů. Uvnitř nabízí vše, co může milovník luxusu žádat.

Volkswagen Phaeton Lounge dlouhý 6,8 metru.

Automobilka představila luxusního dlouhána (6,8 metru délky) na nedávném autosalonu v Dubaji. Phaeton Lounge je o 1,8 metru delší než největší volkswagen ve standardním provedení.

Pod kapotou je šestilitrový motor W12. Má výkon 420 koní a točivý moment 600 Nm. Motor dokáže mohutnou limuzínu rozpohybovat až na rychlost 180 kilometrů v hodině, pak zaúřaduje omezovač. Síla je na silnici přenášena prostřednictvím všech čtyř kol, podle VW je Phaeton Lounge vůbec první "čtyřkolkou" v kategorii velkých limuzín.

Uvnitř vládne kůže, ořechové dřevo a moderní technologie. Proti zvědavým podhledům zvenčí je interiér chráněn tmavými skly. Uvnitř může posádka volit hned z několika barev osvětlení interiéru. Samozřejmostí je přepážka oddělující prostor pro cestující od řidiče.

Oázu luxusu táhne Saharou 600 velbloudů

Když šejk ve svém mohutném automobilu odpočívá, má vzadu k dispozici malý luxusní apartmán o výměře téměř 40 metrů čtverečních ...VÍCE
Čtyři cestující, pro které je ve voze místo, si mohou jízdu užívat každý na svém elektricky nastavitelném sedadle s opěrkou pro nohy. Každé sedadlo má svou vlastní klimatizaci.

Mezi zadními sedadly je chladící box, kde si pasažéři mohou chladit šampaňské. Další osvěžení pak nabízí minibar ve středovém tunelu. V něm je i speciální držák na sklenky.

O zábavu se starají dva sedmnáctipalcové monitory umístěné na alcantarou čalouněném stropě, měnič DVD je v zavazadlovém prostoru. K systému je možno připojit i řadu externích přístrojů, v zadní středové loketní opěrce je integrována příprava pro připojení přehrávače iPod. Zavazadlový prostor skrývá počítač připojený na internet.

Autoři:




Nejčtenější

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Další z rubriky

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

Philips and Renault collaborate at the 2017 Frankfurt Motor Show
OBRAZEM: Hyundai i30 má nový krásný zadek

Fastback je trochu pozapomenutý druh karoserie. Poslední dobou ovšem zažívá renesanci, akorát se jim říká jinak. Ladně splývající záď sportovního střihu nově...  celý článek

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.