Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jízdní řád Škody: nové citigo dorazí za dva roky

  9:00aktualizováno  9:00
Škoda auto přijde příští rok s modernizovanou verzí svého nejmenšího modelu Citigo. Za zhruba další dva roky bude následovat nová generace. Vyplývá to z informací od zdrojů z automobilky na autosalonu v Ženevě.

Škoda Citigo | foto: Škoda

Podle šéfa designu Škody Jozefa Kabaně se facelift modelu Citigo bude lišit od stávajícího provedení především světly a několika drobnostmi. Nová generace pak bude kompletně přepracovaná, aby odpovídala designovému směřování značky. „Nemyslíme si, že bychom měli dělat pouze malé kroky. Ten vůz bude výrazně jiný. Nechceme, aby vypadl z rodiny vozů Škoda,“ podotkl.

Citigo se vyrábí v bratislavském závodu Volkswagenu spolu s modely Seat Mii a Volkswagen up!. Právě up! se dočkal modernizace již letos a automobilka jej ukazuje na ženevském autosalonu.

Facelift Volkswagenu UP!

Facelift Volkswagenu UP!

Vedle modernizovaného citiga by se měla příští rok objevit nová generace terénního yetiho (svým vzhledem má být blízký Seatu Ateca - prohlédněte si zde) a rozběhne se prodej velkého SUV, které automobilka představí ještě letos. K velkému SUV vycházejícímu z konceptu VisionS, který Škoda v Ženevě odhalila, přibude varianta kupé, určená primárně pro čínský trh, a později také malý crossover o velikosti fabie. Ten bude určený primárně opět pro Čínu.

Škoda vedle toho pracuje na faceliftu octavie, který by mohl být rovněž v příštím roce, a od stávajícího modelu se bude lišit mimo jiné světly a přední maskou. Připravuje se facelift a později i druhá generace modelu Rapid. Naopak vývoj nástupce velkoprostorového roomsteru nyní nepokračuje.

Škoda má v současnosti šest modelových řad. Loni vyrobila přes jeden milion vozů.

Autoři: ,




Nejčtenější

BMW Lipsko
BMW Lipsko: Továrna na sny, kde automechanikům vidíte až do kuchyně

V německém Lipsku, kousek od českých hranic, vyrostla a v roce 2013 zahájila produkci jedna z nejmodernějších továren automobilového průmyslu. BMW zde...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Infiniti Prototype 9
OBRAZEM: Nejkrásnější koncept roku je stříbrný šíp z Japonska

Třicátá léta minulého století jsou jednou z vrcholných ér automobilových závodů. Bájné monstrózní stříbrné šípy značek Auto Union a Mercedes krotili na...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Další z rubriky

Řidič nezvládl vyjet od domu, naboural okap, dvě auta, dům a skončil v plotu...
Pokuta za neplacené povinné ručení je zpátky, novela jde na Hrad

Motoristé patrně budou opět platit poplatek České kanceláři pojistitelů za vozidla bez takzvaného povinného ručení. Přijetí novely zákona o pojištění...  celý článek

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

Dřevěný sanitní vůz (v pozadí) z první světové války tahal pár koní.
Autofotka týdne: Kolářský mistr dá do kupy i sanitku z 1. světové války

Kolář Aleš Uherka právě renovuje dřevěný sanitní vůz z první světové války, který tahal pár koní. Jde o muzejní exponát z rakouského města Laa an der Thaya. Na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.