Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jízdní řád Škody: nové citigo dorazí za dva roky

  9:00aktualizováno  9:00
Škoda auto přijde příští rok s modernizovanou verzí svého nejmenšího modelu Citigo. Za zhruba další dva roky bude následovat nová generace. Vyplývá to z informací od zdrojů z automobilky na autosalonu v Ženevě.

Škoda Citigo | foto: Škoda

Podle šéfa designu Škody Jozefa Kabaně se facelift modelu Citigo bude lišit od stávajícího provedení především světly a několika drobnostmi. Nová generace pak bude kompletně přepracovaná, aby odpovídala designovému směřování značky. „Nemyslíme si, že bychom měli dělat pouze malé kroky. Ten vůz bude výrazně jiný. Nechceme, aby vypadl z rodiny vozů Škoda,“ podotkl.

Citigo se vyrábí v bratislavském závodu Volkswagenu spolu s modely Seat Mii a Volkswagen up!. Právě up! se dočkal modernizace již letos a automobilka jej ukazuje na ženevském autosalonu.

Facelift Volkswagenu UP!

Facelift Volkswagenu UP!

Vedle modernizovaného citiga by se měla příští rok objevit nová generace terénního yetiho (svým vzhledem má být blízký Seatu Ateca - prohlédněte si zde) a rozběhne se prodej velkého SUV, které automobilka představí ještě letos. K velkému SUV vycházejícímu z konceptu VisionS, který Škoda v Ženevě odhalila, přibude varianta kupé, určená primárně pro čínský trh, a později také malý crossover o velikosti fabie. Ten bude určený primárně opět pro Čínu.

Škoda vedle toho pracuje na faceliftu octavie, který by mohl být rovněž v příštím roce, a od stávajícího modelu se bude lišit mimo jiné světly a přední maskou. Připravuje se facelift a později i druhá generace modelu Rapid. Naopak vývoj nástupce velkoprostorového roomsteru nyní nepokračuje.

Škoda má v současnosti šest modelových řad. Loni vyrobila přes jeden milion vozů.

Autoři: ,




Nejčtenější

Opel Astra Sports Tourer
Opel se brání obvinění z manipulace s prodejními čísly

Němci se diví něčemu, co je v Česku běžnou praxí. Opel čelí v Německu tlaku kvůli tomu, že pro dosažení vyššího tržního podílu zahrnoval do svých prodejních...  celý článek

Kamera do auta
Kamera v autě je dobrý pomocník, ale není všemocná. Hrozí i pokuta

Máte v autě kameru a viníka nehody na záznamu? Vyřízení pojistné události bude jednodušší. Pozor však, jak s nahrávkou naložíte. Snadno se totiž může stát, že...  celý článek

Opel Insignia
Nová insignia v testu: velký opel nabídne náramné svezení

Evropská komise před pár dny schválila převzetí Opelu koncernem PSA. A Francouzi si mnou ruce, v insignii dostali skvělé auto, které je rovnocenným konkurentem...  celý článek

František Šťastný na Grand Prix Československa v roce 1958
Lepšího závodníka Česko nemělo. Frantovi Šťastnému by bylo devadesát

V listopadu letošního roku uplyne 90 let od narození českého motocyklového závodníka století, Františka Šťastného. Pamětníci a motorističtí fanoušci si však...  celý článek

Příhradový rám z kulatých trubek a šikmo uložený zadní tlumič. Poznáváte...
Italský frajer padne skvěle do ruky. Malý Monster se Ducati povedl

Označení Monster je dnes již neodmyslitelně spjato se značkou Ducati, která je domovem v italské Bologni. Motorky s tímhle jménem reprezentují vždy porci...  celý článek

Další z rubriky

Elektrická dodávka StreetScooter od Deutsche Post
Zkusili jsme německou poštovní dodávku. Elektromobil, který dává smysl

Boxberg (Od zpravodaje iDNES.cz) Taková auta se dnes vlastně ani nevyrábějí. Jednoduchá, účelná, postavená přesně k tomu, pro co mají být určena. Vlastně není divu, že se německá pošta...  celý článek

Unikátní vozítko PodRide
Auto, nebo kolo? Šlapací elektromobil je obojí

Má čtyři kola a elektromotor, ale šlape se na něm. Vozítko PodRide se pohybuje někde mezi autem a kolem. Vynalezl jej Švéd Mikael Kjellman a do světa by jej...  celý článek

Rolls-Royce VISION NEXT 100 (103EX)
Británie od roku 2040 zakáže prodej benzinových a naftových aut

Britská vláda chce od roku 2040 zakázat prodej aut s benzinovým či naftovým motorem. V té době už by měly být všechny vozy na britských silnicích plně...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.