Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jízdní řád Škody: nové citigo dorazí za dva roky

  9:00aktualizováno  9:00
Škoda auto přijde příští rok s modernizovanou verzí svého nejmenšího modelu Citigo. Za zhruba další dva roky bude následovat nová generace. Vyplývá to z informací od zdrojů z automobilky na autosalonu v Ženevě.

Škoda Citigo | foto: Škoda

Podle šéfa designu Škody Jozefa Kabaně se facelift modelu Citigo bude lišit od stávajícího provedení především světly a několika drobnostmi. Nová generace pak bude kompletně přepracovaná, aby odpovídala designovému směřování značky. „Nemyslíme si, že bychom měli dělat pouze malé kroky. Ten vůz bude výrazně jiný. Nechceme, aby vypadl z rodiny vozů Škoda,“ podotkl.

Citigo se vyrábí v bratislavském závodu Volkswagenu spolu s modely Seat Mii a Volkswagen up!. Právě up! se dočkal modernizace již letos a automobilka jej ukazuje na ženevském autosalonu.

Facelift Volkswagenu UP!

Facelift Volkswagenu UP!

Vedle modernizovaného citiga by se měla příští rok objevit nová generace terénního yetiho (svým vzhledem má být blízký Seatu Ateca - prohlédněte si zde) a rozběhne se prodej velkého SUV, které automobilka představí ještě letos. K velkému SUV vycházejícímu z konceptu VisionS, který Škoda v Ženevě odhalila, přibude varianta kupé, určená primárně pro čínský trh, a později také malý crossover o velikosti fabie. Ten bude určený primárně opět pro Čínu.

Škoda vedle toho pracuje na faceliftu octavie, který by mohl být rovněž v příštím roce, a od stávajícího modelu se bude lišit mimo jiné světly a přední maskou. Připravuje se facelift a později i druhá generace modelu Rapid. Naopak vývoj nástupce velkoprostorového roomsteru nyní nepokračuje.

Škoda má v současnosti šest modelových řad. Loni vyrobila přes jeden milion vozů.

Autoři: ,




Nejčtenější

Mike Hailwood žene svůj Surtees TS10 z roku 1972 k titulu mistra Evropy F2.
VIDEO: Mistr světa na dvou i čtyřech kolech a jeho osudový okruh

V 83 letech, 10. března letošního roku zemřela motoristická legenda Brit John Surtees, jediný jezdec, který získal titul mistra světa ve formuli 1 i v závodech...  celý článek

Subaru XV
Nové Subaru XV: zvenku evoluce, uvnitř všechno lepší

Organičtější design, ale také výrazně přepracovaná technika – to je nový crossover od Subaru, který vzdáleně odkazuje na úspěchy slavné imprezy.  celý článek

BMW NineT Racer
Tak má vypadat retro. Superbike BMW je syrový drsňák ze stroje času

Každá sportovní motorka má dnes pět počítačů, osm asistenčních systémů a její nastavení je složité jako instalace nového počítače. Proto je stále populárnější...  celý článek

Motor EA211 TSI evo
Potvrzeno: benzinové škodovky dostanou částicové filtry příští rok

Nové benzinové motory budou muset plnit stejné limity emisí pevných částic jako diesely. Zprvu to bude platit jen pro nově homologované modely, později pro...  celý článek

Tatra 813 8x8 Kolos, základní vojenská verze
Kolos se valil terénem, boural zdi, pálil rakety. Tatra 813 má 50 let

Byl pátek 24. března 1967 a hrdí tatrováci právě dokončili první podvozek Tatry 813 z ověřovací padesátikusové série. Bylo to opravdu vydařené kopřivnické...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.