Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Jízdní řád Škody: nové citigo dorazí za dva roky

  9:00aktualizováno  9:00
Škoda auto přijde příští rok s modernizovanou verzí svého nejmenšího modelu Citigo. Za zhruba další dva roky bude následovat nová generace. Vyplývá to z informací od zdrojů z automobilky na autosalonu v Ženevě.

Škoda Citigo | foto: Škoda

Podle šéfa designu Škody Jozefa Kabaně se facelift modelu Citigo bude lišit od stávajícího provedení především světly a několika drobnostmi. Nová generace pak bude kompletně přepracovaná, aby odpovídala designovému směřování značky. „Nemyslíme si, že bychom měli dělat pouze malé kroky. Ten vůz bude výrazně jiný. Nechceme, aby vypadl z rodiny vozů Škoda,“ podotkl.

Citigo se vyrábí v bratislavském závodu Volkswagenu spolu s modely Seat Mii a Volkswagen up!. Právě up! se dočkal modernizace již letos a automobilka jej ukazuje na ženevském autosalonu.

Facelift Volkswagenu UP!

Facelift Volkswagenu UP!

Vedle modernizovaného citiga by se měla příští rok objevit nová generace terénního yetiho (svým vzhledem má být blízký Seatu Ateca - prohlédněte si zde) a rozběhne se prodej velkého SUV, které automobilka představí ještě letos. K velkému SUV vycházejícímu z konceptu VisionS, který Škoda v Ženevě odhalila, přibude varianta kupé, určená primárně pro čínský trh, a později také malý crossover o velikosti fabie. Ten bude určený primárně opět pro Čínu.

Škoda vedle toho pracuje na faceliftu octavie, který by mohl být rovněž v příštím roce, a od stávajícího modelu se bude lišit mimo jiné světly a přední maskou. Připravuje se facelift a později i druhá generace modelu Rapid. Naopak vývoj nástupce velkoprostorového roomsteru nyní nepokračuje.

Škoda má v současnosti šest modelových řad. Loni vyrobila přes jeden milion vozů.

Autoři: ,




Nejčtenější

Škoda Karoq
Škoda Karoq startuje prodej s prázdninami. Už jsme v ní jeli

Vihula Manor (Estonsko) Představení Škody Karoq, nástupce oblíbeného SUV Yeti, je naplánováno na 18. května do Stockholmu. V předstihu jsme s maskovaným prototypem Škody Karoq jeli...  celý článek

Škoda Yeti.
Britský ministr žádá náhrady pro majitele škodovek s vadným softwarem

Britský ministr dopravy Chris Grayling požaduje kompenzace pro zákazníky, kteří si v Británii koupili vozy značky Škoda se softwarem manipulujícím s hodnotami...  celý článek

S chytrou krabičkou můžete projíždět ta mýtnici branou označenou ENC. Je to
Evropská komise chce konec dálničních známek a mýtné podle emisí CO2

Evropská komise navrhuje diferencovat sazby mýtného pro osobní i nákladní automobily i autobusy podle emisí CO2, které vypouštějí. Plánuje zrušení dálničních...  celý článek

Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě získalo do svých sbírek unikátní pancéřovanou...
Autofotka týdne: Škoda VOS je pancéřovaný unikát pro komunistické papaláše

Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě získalo do svých sbírek unikátní pancéřovanou limuzínu Škoda VOS. Vozidlo pro československé i zahraniční komunistické vládní...  celý článek

Rallye Praha Revival 2015
Václavské náměstí patřilo legendám, vyrazily na třídenní Rallye Revival

Už po sedmé odstartoval z centra Prahy veteránský závod Rallye Praha Revival. Na start třídenní soutěže se postavily legendy motoristického sportu.  celý článek

Další z rubriky

Autosalon Šanghaj 2017
OBRAZEM: Čínská auta budoucnosti už nejsou k smíchu, učí se od Evropy

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) Ještě před pár lety byly čínské autosalony přehlídkou bizarností. Dnes je Šanghaj jednou z nejdůležitějších autopřehlídek vůbec. Domácí výrobci získávají na...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Typologie řidičů: Jste hujer, kšiltovkář, nebo vybržďovač?

V ranní koloně možná máte pocit, že vás obklopují jen samí osli a pakoně. Takový přístup k typologii šoférů je však silně nevědecký, byť možná pochopitelný. S...  celý článek

Rychlokurz parkování s iDNES.cz
VIDEO: Rychlokurz parkování

Podélné parkování je pro mnohé řidiče zlým snem. Někteří raději ujedou, než by se na několikátý pokus pokoušeli do mezery u obrubníku nacpat. Pro ty, kteří...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.