Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Seat Tribu: Z jakého jsi kmene?

aktualizováno 
Tribu znamená v románských jazycích kmen. Právě mezi kočovné kmeny toulající se přírodou může vyrazit nový koncept španělské automobilky. Překvapení Seatu pro Frankfurt je totiž tak trochu SUVčko.

Seat Tribu | foto: Seat

Kmen španělských čtyřkolých bojovníků se žhavými srdci ukrytými v bachratých tělech zdobených vlnkami si donekonečna opakuje mantru "auto emoción". Nejnovější bojovník - prozatím je u kmene jen na zkoušku - si oblékl žlutooranžový dres a vyráží lovit pozornost do Německa.

Moc o emocích ale už seaty nejsou, tedy alespoň na pohled. Nebýt povedeného agresivního leona, dala by se modelová řada této španělské značky v područí Volkswagenu označit spíše za barokně dodávkovitou.

V úterý 11. září se ve Frankfurtu představí koncept, který má naznačit, kam se vydá Seat příště. Tribu koncept vyrazí z nákupů s velkoprostorovou karoserií rovnou do přírody.

Že se Španělé chystají do kategorie SUV naznačila už Altea Freetrack. Tribu se veze na módní vlně, kterou budou ve Frankfurtu na autosalonu přiživovat koncepty Ford Kuga a Mitsubishi Concept-cX. Pokud máme hledat funkční jezdící předobraz, je to třeba Nissan Qashqai.

Technici Seatu postavili nový koncept na základech VW Tiguan, který si ve Frankfurtu odbyde světovou premiéru, má tedy poháněná všechna kola systémem Haldex s mezinápravovou spojkou připojující pohon zadní nápravy.

Žádná čísla, žádné informace
Nic bližšího se o novém konceptu neví. Nový kmen seatů ("tribu" znamená španělsky kmen, rod, čeleď...) by z něho mohl vycházet. Spekuluje se o tom, že nějak takhle by mohla vypadat i nová ibiza připravovaná na příští rok.

Tvary, navržené bývalým designérem Lamborghini Lucem Donckerwolkem, konečně opouštějí velkoprostorovou bachratost a jsou hranatější a agresivnější

Český milovník aut povzdychne při pohledu na záď, prosklenou zadní stěnu přivezl před lety koncept roomster, jak to nakonec dopadlo víme všichni...

Seat Tribu

Seat Tribu

Autor:




Nejčtenější

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Porsche Mission E
Elektřina brzy vytlačí motory. Vyvíjet se budou nabíječky a baterie

Po roce 2023 skončí vývoj spalovacích motorů. Agentuře Reuters to řekl finanční šéf technologické firmy Continental Wolfgang Schaeffer. Příčinou jsou emisní...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Další z rubriky

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Rolls-Royce Phantom
Smekněte, jeho výsost Phantom přijíždí. Nový rolls je chrám ticha

Když se ten antický chrám masky chladiče z ručně leštěné oceli, za kterou se diskrétně převaluje dvanáctiválec, valí bulvárem, ulice ztichne. Být designérem...  celý článek

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.