Kmen španělských čtyřkolých bojovníků se žhavými srdci ukrytými v bachratých tělech zdobených vlnkami si donekonečna opakuje mantru "auto emoción". Nejnovější bojovník - prozatím je u kmene jen na zkoušku - si oblékl žlutooranžový dres a vyráží lovit pozornost do Německa.
Moc o emocích ale už seaty nejsou, tedy alespoň na pohled. Nebýt povedeného agresivního leona, dala by se modelová řada této španělské značky v područí Volkswagenu označit spíše za barokně dodávkovitou.
V úterý 11. září se ve Frankfurtu představí koncept, který má naznačit, kam se vydá Seat příště. Tribu koncept vyrazí z nákupů s velkoprostorovou karoserií rovnou do přírody.
Že se Španělé chystají do kategorie SUV naznačila už Altea Freetrack. Tribu se veze na módní vlně, kterou budou ve Frankfurtu na autosalonu přiživovat koncepty Ford Kuga a Mitsubishi Concept-cX. Pokud máme hledat funkční jezdící předobraz, je to třeba Nissan Qashqai.
Technici Seatu postavili nový koncept na základech VW Tiguan, který si ve Frankfurtu odbyde světovou premiéru, má tedy poháněná všechna kola systémem Haldex s mezinápravovou spojkou připojující pohon zadní nápravy.
Žádná čísla, žádné informace
Nic bližšího se o novém konceptu neví. Nový kmen seatů ("tribu" znamená španělsky kmen, rod, čeleď...) by z něho mohl vycházet. Spekuluje se o tom, že nějak takhle by mohla vypadat i nová ibiza připravovaná na příští rok.
Tvary, navržené bývalým designérem Lamborghini Lucem Donckerwolkem, konečně opouštějí velkoprostorovou bachratost a jsou hranatější a agresivnější
Český milovník aut povzdychne při pohledu na záď, prosklenou zadní stěnu přivezl před lety koncept roomster, jak to nakonec dopadlo víme všichni...