Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Octavia se čtyřmi světly naživo na českých cestách

aktualizováno 
Škoda Octavia s dělenými světly se naživo představí po Novém roce. Auta už ale můžeme potkat při testovacích jízdách v provozu. Jeden z prototypů natočila v akci čtenářka iDNES.cz Pavla Venturová.

Škoda se odhodlala k velmi odvážnému kroku. Střídmý, pečlivě vyvážený design svého stěžejního modelu ozvláštnila při faceliftu v půlce životního cyklu modelu velmi radikálním a odvážným prvkem. Dělená přední světla budou publikum silně polarizovat.

Fotogalerie

Octavia dostává s faceliftem také nové prvky výbavy a technologie. Výraznou změnou týkající se právě předních světel je vypuštění xenonových výbojek z nabídky. Na přání mohou mít přední světla technologii Full LED. Škoda sází především na nový infotainment převzatý z SUV Kodiaq, který poskytne rozsáhlé telematické a asistenční služby a připojení na internet (více čtěte zde).

Objednávky obměněné Octavie začnou dealeři sbírat koncem letošního roku, první kusy vyrazí na silnice po Novém roce. Octavia je neprodávanějším modelem české automobilky. Za 20 let od představení v roce 1996 se jich prodalo pět milionů.

Líbí se vám nová tvář Škody Octavia?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 3. listopadu 2016. Anketa je uzavřena.

NE 3602
ANO 2258
Autor:




Nejčtenější

VIDEO: Kalina je lada pro 21. století. K vidění je v Bratislavě
VIDEO: Vesta je lada pro 21. století. K vidění je v Bratislavě

Lada, to už nejsou automobilové fosilie starší než dnešní Rusko. Postarší modely sice najdeme v nabídce AvtoVAZU stále, ale nový management uvádí značku do 21....  celý článek

Neposuzujte ojetiny jen podle stavu tachometru.
Neposuzujte ojetiny jen podle stavu tachometru.

Stočené kilometry se staly díky časté medializaci největším strašákem motoristů při koupi ojetiny. Téměř to vypadá, že jiné problémy a rizika při koupi ojetiny...  celý článek

Tvorba designové studie vozu - exteriér
Od skici k finálnímu autu: tužka, počítač, hlína, sklo a barvy

Jak vzniká design auta? I přes přísné utajení, které v atelieru Škody vládne, jsme mohli nahlédnout do tvorby nejnovějšího konceptu značky. Na tvorbě...  celý článek

Turbodiesel Renault 1,6 Energy dCi 160
Dieselgate: Německo i ČR brzdí reformu kolem emisí aut

Německo, ale i další země včetně České republiky, brzdí sérii evropských reforem, které mají zabránit opakování skandálu s emisemi naftových aut. Napsal to...  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
OBRAZEM: Čínská auta budoucnosti už nejsou k smíchu, učí se od Evropy

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) Ještě před pár lety byly čínské autosalony přehlídkou bizarností. Dnes je Šanghaj jednou z nejdůležitějších autopřehlídek vůbec. Domácí výrobci získávají na...  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel Renault 1,6 Energy dCi 160
Dieselgate: Německo i ČR brzdí reformu kolem emisí aut

Německo, ale i další země včetně České republiky, brzdí sérii evropských reforem, které mají zabránit opakování skandálu s emisemi naftových aut. Napsal to...  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
OBRAZEM: Čínské automobilky dotahují svět, drzých kopií ubývá

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) Tak dlouho jsme se čínským automobilkám vysmívali, až doběhly zbytek světa. O designu to platí určitě. Podívejte se na šanghajský autosalon, který je největší...  celý článek

Autosalon Šanghaj 2017
Kdysi slavná britská značka MG zkusí Evropě nabídnout auta z Číny

Šanghaj (Od zpravodaje iDNES.cz) SAIC, třetí z pětice nejsilnějších čínských automobilek, se chystá v roce 2019 vydat do Evropy. Je to také trochu „plán B“. Původně mířili Číňané do USA, ale...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.