Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Škoda Rapid dostane s faceliftem nová světla s bixenony

  19:09aktualizováno  19:09
Představení faceliftovaného provedení Škody Rapid je otázkou dnů. Světovou premiéru bude mít třetí nejprodávanější model značky na českém trhu druhý březnový týden na autosalonu v Ženevě. Nový rapid natočil při jízdních testech čtenář iDNES.cz Jakub Damek.

Rapid, který byl prvním modelem značky s aktuálním „kubistickým“ designem Škody, je na trhu od roku 2012. Aktuálně startuje s cenou na 315 tisících korunách (verze 1,2 TSI/66 kW).

Faceliftované provedení nepřinese tak radikální změnu, jakou jsou nová dělená světla u octavie. Právě světla se mají ovšem stát nejvýraznějším upraveným prvkem modelu. Video Jakuba Damka, který prototyp inovovaného rapidu potkal při jízdních testech v provozu, ukazuje, že auto dostane nové vnitřnosti světel s proužky ve spodní části, takže se budou výrazně podobat lampám, které právě octavie s faceliftem opustila.

Fotogalerie

A právě předních světel se dotkne i další výrazná změna, doteď mohl mít rapid v nejvyšším provedení jednodušší verzi xenonových světel, které se kvůli sníženému výkonu (okem nepostřehnutelnému, i tak svítí rapid s xenony skvěle) obejdou bez samonivelace a ostřikovačů. Nově bude možné podle informací iDNES.cz pro rapid přiobjednat plnohodnotná bixenonová světla.

Přemodelování se dočkal taky přední nárazník. Zadní partie by měly zůstat bez úprav.

Do výbavy by měly přibýt nové prvky. Kromě systému nouzového volání o pomoc e-call, který bude od příštího roku povinný, dostane rapid možnost připlatit za dvouzónovou klimatizaci.





Nejčtenější

Kamera do auta
Kamera v autě je dobrý pomocník, ale není všemocná. Hrozí i pokuta

Máte v autě kameru a viníka nehody na záznamu? Vyřízení pojistné události bude jednodušší. Pozor však, jak s nahrávkou naložíte. Snadno se totiž může stát, že...  celý článek

Opel Astra Sports Tourer
Opel se brání obvinění z manipulace s prodejními čísly

Němci se diví něčemu, co je v Česku běžnou praxí. Opel čelí v Německu tlaku kvůli tomu, že pro dosažení vyššího tržního podílu zahrnoval do svých prodejních...  celý článek

Opel Insignia
Nová insignia v testu: velký opel nabídne náramné svezení

Evropská komise před pár dny schválila převzetí Opelu koncernem PSA. A Francouzi si mnou ruce, v insignii dostali skvělé auto, které je rovnocenným konkurentem...  celý článek

František Šťastný na Grand Prix Československa v roce 1958
Lepšího závodníka Česko nemělo. Frantovi Šťastnému by bylo devadesát

V listopadu letošního roku uplyne 90 let od narození českého motocyklového závodníka století, Františka Šťastného. Pamětníci a motorističtí fanoušci si však...  celý článek

Příhradový rám z kulatých trubek a šikmo uložený zadní tlumič. Poznáváte...
Italský frajer padne skvěle do ruky. Malý Monster se Ducati povedl

Označení Monster je dnes již neodmyslitelně spjato se značkou Ducati, která je domovem v italské Bologni. Motorky s tímhle jménem reprezentují vždy porci...  celý článek

Další z rubriky

Volkswagen Polo
Nový VW Polo je venku, rovnou i jako 200koňové GTI

Dvě stovky koní měl před deseti lety Volkswagen Golf GTI, teď má stejný výkon o třídu menší model Polo. Druhý nejdůležitější model německé značky (právě po...  celý článek

Maskovaný Hyundai i30 N zachycený začátkem července na dálnici
Fotošpionáž: Ostrý hyundai z Nošovic trénuje i v Česku

Korejská automobilka chystá představení ostré verze modelu i30, který se vyrábí ve slezských Nošovicích. Čtenář iDNES.cz načapal jeho maskovaný prototyp na...  celý článek

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.