Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Špionážní fotky užitkové Dacie Logan Van

  15:44aktualizováno  15:44
Laciný bestseller z Rumunska se stal dva roky po svém uvedení fenoménem. Po nepraktické tříprostorové karoserii se před několika týdny představila verze kombi-MPV. Řemeslníci se ale už těší na užitkovou verzi. Zde jsou první fotky.

Dacia Logan VAN | foto: daciaclub.ro

Funkčnost vyznává logan na prvním místě, bylo by tedy nelogické, nenabídnout řemeslníkům také dodávkovitou verzi.

Na rumunském blogu o loganech se objevily první špionážní fotografie nové dodávky se značkou Dacia.

Narozdíl od Škody Praktik, představené minulý týden, se užitková verze loganu neomezila pouze na zaplechování bočních oken. Dodávkovitý logan přišel o sklo i na zadních oknech.

popisek Královna velkoprostoru
Dacia Logan MCV 

Logan kombi měří 445, jeho šířka je 1993 a výška 1674 mm (v osobním provedení včetně střešních ližin). Téměř neuvěřitelný je téměř třímetrový rozvor (2905 mm).

Obří prostor kombíko-mpvčka, které se představilo na pařížském autosalonu, odveze v civilní verzi 2350 litrů věcí, dá se tedy předpokládat, že se do stěhovacího prostoru vanu vejde stejné množství nákladu.

Zadní křídlové dveře by měly podle všech předpokladů dovnitř pustit paletu. Podlaha kufru verze pro lidi přesně zařezává s nákladovou hranou, nedá se předpokládat, že by ji konstruktéři o tuto výhodu obrali.

Pohonné jednotky osobního provedení kopírují základní sedan, proto lze i kombi získat s dvěma jednoduchými dvouventilovými čtyřválci Renault 1,4 a 1,6 l o výkonech 55 a 64 kW, případně nově nabízenou šestnáctiventilovou šestnáctistovkou 77 kW. Jediným dieselem v nabídce je 1,5 dCi o výkonu 50 kw.

Už nyní je osobní Logan MCV k sehnání v Rumunsku, na další trhy dorazí s novým rokem. Podle nepotvrzených informací se má kombidacia prodávat za ceny startující pod 250 tisíci, dá se tedy spekulovat o základní ceně užitkové verze bez DPH pod dvousettisícovou hladinou. Kdy dorazí na trh je prozatím nejisté, na fotografiích jsou pravděpodobně kusy z nulté série.

Autoři: ,




Nejčtenější

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Seat Alhambra
Hledá se velké auto. Opravdu velké a levné. Řešením je benzinové MPV

Hledáte co největší auto s levným provozem? Řešením nemusí být naftové kombi nebo stále populárnější SUV. Jen musíte vědět, které vybrat. Spočítali jsme to za...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Další z rubriky

Dacia Sandero Stepway
O dacie je zájem, čeká se na ně až půl roku. Letos přijede nový duster

Co chystá Dacia? Letos nový Duster a dočkáme se jeho menší verze v podobě malého crossoveru.  celý článek

Rolls-Royce Bespoke Sweptail
Nejdražší auto světa stojí 300 milionů. Rolls ho stavěl čtyři roky

Kdo byl před půlstoletím anebo ještě dřív přebohatý pan továrník a měl vkus a úroveň, nechal se vozit v autě, které postavil nějaký slavný karosář. Byla to...  celý článek

Mercedes-Maybach G 650 Landaulet
Největší šílenost autosalonu Ženeva: superluxusní gazík

Na celém světě se terénní auta označují jako "džíp", ale u nás se jim často říká "gazík". Je to na počest legendárního sovětského vozu GAZ-69. Mercedes G dnes...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.