Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nová octavia kombi: první fotky!

  15:55aktualizováno  15:55
Český motorista se ještě nenabažil nové octavie a Škodovka už chystá další lahůdku. Octavia ve verzi kombi nesmí v nabídce mladoboleslavské automobilky chybět a vývojáři na ní už také pilně pracují. První fotky napovídají, že mohutnost nové octavie je v případě kombi ještě umocněna.

Odvažit se mezi lidi v plné paraádě by kombík mohl už koncem září na autosalonu v Paříži.

V lehkém maskování ale brázdí silnice už nyní. Server www.4men.cz ji nachytal v Praze na Sokolovské ulici.

Maskování měl kombík jen na světlech, tvary a proporce jsou proto dobře čitelné. Ač se snažilo auto tvářit jako kříženec Volva a Mercedesu, pozorné oko novou škodovku odhalilo.

Výrazný šípovitý prolis na kapotě, tovární značka a další charakteristické detaily nenechají nikoho na pochybách, že nová octavia combi už je na světě.

Záď působí docela mohutným dojmem a  napovídá, že i v druhé generaci kombíku odvezete slona.

Octavia II a její konkurenti

Smysl pro humor uplatnili maskéři při vypravování testovací octavie do provozu. Mercedes C je na tom rozměrově stejně, "oktávka" tak dostala sdružené kruhové lampy. Chromovaná mřížka razantní jízdu testovacích jezdců škody nevydržela a jedna z lamel se odporoučela pryč. Pozornosti "úpravců" neušel ani přední nárazník.

Zadní partii vidíme pravděpodobně ve finální podobě. Přibude ještě logo automobilky, nějaká ta lišta a hotovo. Podle slov fotografa, který octavii v městském provozu odhalil, mělo auto jen lehce zamaskovaná světla. Na fotografiích to tak nevypadá, ale efektu koncových světel ála Mercedes C bylo dosaženo samolepkami.

***

Test nové Škody Octavia najdete ZDE

***

Stejně jako u stávajícího kombi budou pod kapotou nové generace stejné motory jako u liftbacku. Nejslabší motor, který se dá do octavie II pořídit, je benzinová 1,4 MPI. Přes "FSIčka" a populární "TDIčka" se dostaneme až na vrchol nabídky, kde je prozatím dvoulitrový turbodiesel disponující maximálním výkonem 103 kW (140 koní).

Cenový rozdíl liftbacku a kombi u "staré" octavie činí 50-60 tisíc korun. Dá se očekávat, že octavie "druhá" bude vyznávat stejnou cenovou politiku.

Vyjádření Škody Auto: "Bez komentáře."

Evžen Krauskopf, mluvčí automobilky

Za nejlevnější liftback octavie II s motorem 1,4 MPI 55 kW zájemce zaplatí 424 900 korun, nejdražší dvoulitrové TDI s šestistupňovou převodovkou vyjde na necelých 650 tisíc.

Podle neoficiálních zpráv si novou Škodu Octavii II Combi odvezou první majitelé pod vánoční stromeček.  

Maskování měl kombík jen na světlech, tvary a proporce jsou proto dobře čitelné. Ač se snažilo auto tvářit jako kříženec Volva a Mercedesu, pozorné oko novou škodovku odhalilo.

Výrazný šípovitý prolis na kapotě, tovární značka a další charakteristické detaily nenechají nikoho na pochybách, že nová octavia combi už je na světě.

Záď působí docela mohutným dojmem a napovídá, že i v druhé generaci kombíku odvezete slona.

Zadní partii vidíme pravděpodobně ve finální podobě. Přibude ještě logo automobilky, nějaká ta lišta a hotovo. Podle slov fotografa, který octavii v městském provozu odhalil, mělo auto jen lehce zamaskovaná světla.

Autoři:




Nejčtenější

Ford Fiesta
Prodeje malých aut rostou, Evropané si dopřávají dražší provedení

S 1,8 milionu prodaných vozů je kategorie malých aut v prvním pololetí letošního roku stále nejpopulárnější automobilovou třídou. Ale není tomu tak díky ceně,...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Další z rubriky

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.