Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéfovská auta roku jsou audi a porsche, maybach neletí

aktualizováno 
Vysocí manažeři mají nejraději vozy značek Audi a Porsche. Alespoň v Německu. Vyplývá to z ankety, kterou jednou za dva roky pořádá německý ekonomický magazín Impulse.

Porsche 911 Turbo Cabriolet | foto: Porsche

Z hlasování 14 300 manažerů vyšlo letos nejlépe dvakrát Audi, stejný počet prvních příček patří automobilce Porsche.

Titul "šéfovské auto roku“ mezi luxusními vozy získalo Audi A8. Ve vyšší střední třídě nejvíce hlasů přišlo do redakce magazínu Impulse od šéfů, kteří nedají dopustit na Audi A6.

Audi A8 porazilo v hlasování Mercedes třídy S, který skončil druhý, třetí zůstalo BMW řady 7. Ještě více pozadu se umístily luxusní vozy značek Maserati a Maybach.

Audi A6 svou kategorii ovládlo jen s těsným náskokem před BMW řady 5. Magazín Impulse pořádá anketu o nejlepší auta podle šéfů firem každé dva roky. Předloni naopak v této třídě s malým předstihem zvítězilo BMW řady 5 před Audi A6.

Porsche si z ankety odneslo také dvojnásobné vítězství. Korunu krále získalo od top manažerů sportovní Porsche 911 a ve třídě SUV nenašlo přemožitele Porsche Cayenne.

Mezi auty se sportovním charakterem patří druhá příčka novému Audi R8 a třetí místo připadlo na britský Aston Martin DB9.

Porsche Cayenne zopakovalo úspěch z dva roky staré ankety a letos s přehledem zvítězilo před Audi Q7 a BMW X5.

Přečtěte si jak se jezdí v šéfovském autě roku...

AUDI A8: JAK SE VOZÍ PREZIDENTI

Autoři:




Nejčtenější

Chrysler Pacifica jako testovací prototyp autonomního vozu společnosti Waymo,...
Google vyvíjí měkčí auta pro ochranu chodců

Společnost Google se už delší dobu angažuje ve vývoji samořiditelných aut a její start-up Waymo se teď zabývá problémem ochrany chodců při srážce s takovými...  celý článek

Ford Ranger doublecab 2.2 TDCI
Ford Ranger je stylový pracant. Nezaváhá ani na dlouhé expedici

Pick-upy už dávno nejsou jen pracovní auta pro farmáře a stavaře, prodělávají vývoj a podobně jako off-roady přidávají na komfortu. Jsou uhlazenější a...  celý článek

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Maskované BMW X2
OBRAZEM: BMW X2 se pomalu odhaluje, má digitální maskáče

Premiéra nového BMW X2 se blíží, v plné parádě se představí za necelý měsíc na autosalonu ve Frankfurtu. Mnichovská automobilka už publikum láká fotkami...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Tesla 3
Zadlužený miláček a jeho S3XY auta: Tesla 3 vyjíždí

Módní americká značka rozjíždí prodej lidového elektromobilu. Auto na baterky s dojezdem 500 kilometrů vyjde na milion. I tak si na Teslu 3 ten, kdo ji objedná...  celý článek

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.