Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nejoblíbenější automobil roku 2004 je Mazda 3

  12:01aktualizováno  12:01
Ne nadarmo má Mazda nižší střední třídy trojku v označení. Mazda 3 je, alespoň podle hlasování Čechů, třikrát nej auto pro rok 2004. V sobotu na Žofíně se při slavnostním vyhlašování ankety o Nejoblíbenější automobil roku 2004, blýskala až oči přecházely.

Téměř 200 tisíc hlasujících rozdělovalo své sympatie mezi: Alfu Romeo 156, Citroën C2, Citroën Pluriel, Daewoo Kalos, Fiat Panda, Hondu Accord, Hyundai Elantra, Hyundai Getz CRDi, Chrysler Crossfire, Jaguar XJ, Kii Opirus, Lexus RX 300, Maserati Quattroporte, Mazdu RX-8, Mazdu3, Nissan Micra, Opel Meriva, Peugeot 307 CC, Porsche Cayenne, Renault Megane Sedan, Renault Scenic, Saab 9-3 Cabriolet, Smart Roadster, Suzuki Ignis, Škodu Fabia RS a Toyotu Avensis.

Mazda 3 na slavnostním galavečeru pobrala všechna ocenění co mohla. Kromě

Všechno o Mazdě3 najdete ZDE.
Tapety ke stažení najdete TADY.

ocenění za nejoblíbenější automobil nastávajícího roku se stala královnou SMS hlasování, které probíhalo v průběhu přímého přenosu, stala se tak SMSautomobilem roku 2004.

Aby toho nevezla domů málo dostala též ocenění Auto roku 2004, které ji přisoudila pětadvacetičlenná porota složená z automobilových novinářů.

Mazda má s "trojkou" velké plány, chce ji dostat mezi pět nejprodávanějších aut C-segmentu (střední třída). V roce 2004 se vůz může těšit na dvě nové pohonné jednotky: zážehový motor 1,4 l a  vznětový 1,6 litru s technologií common-rail druhé generace.

Myslíte, že si Mazda tento výjimečný hattrick zaslouží? Hlasovali jste jinak? Proč? Pište do diskuze pod článkem.

A na závěr "otázka do pranice". Vyznáte se ještě v anketách o nejlepší automobily roku, měsíce, století ... ? Neztrácejí svým množstvím na exkluzivitě a serióznosti? 

Dynamické linie, úzké světlomety a oblá záď dávají vozu sportovní vzhled.

Autoři: ,




Nejčtenější

KTM 1290 Super Duke R
Superufon není nic pro začátečníky. Vražedné sklony mírní elektronika

Existuje motorka která po celotýdenním dojíždění do práce dokáže předvést víkendový masakr na okruhu a odtud odjet třeba na dovolenou? Po testu patrně...  celý článek

Německá kancléřka Angela Merkelová zahájila kampaň před zářijovými...
Německá kancléřka už uvažuje o konci dieselů a kritizuje automobilky

Německý automobilový průmysl se dopustil vážných chyb a přišel o důvěru, je přesvědčena německá kancléřka Angela Merkelová. Řekla to v rozhovoru s televizí...  celý článek

Nissan Qashqai
Qashqai slaví deset let, láká na luxusní detaily a neustálé inovace

Udržet se na vrcholu je ještě těžší než se na něj dostat. Proto Nissan společně s faceliftem modelu Qashqai rovnou slibuje další vylepšení.  celý článek

Hyundai i30 Combi
Hyundai v Česku opět provokuje. Agresivně prosazuje svůj kombík

„Tržní mechanismy pracují a vytlačují výrobce nepovedených vozů na samé bahnité dno automobilové branže. Jejich produkty už nikdo nechce ani za měsíční splátku...  celý článek

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Další z rubriky

Fiat Ottimo
Číňané jsou na nákupech, teď krouží kolem Fiatu a Jeepu

Čínští výrobci podle informátora magazínu Automotive News teď velmi intenzivně studují nejen značky Fial a Jeep, ale celou italsko-americkou automobilku. V...  celý článek

Tesla 3
Zadlužený miláček a jeho S3XY auta: Tesla 3 vyjíždí

Módní americká značka rozjíždí prodej lidového elektromobilu. Auto na baterky s dojezdem 500 kilometrů vyjde na milion. I tak si na Teslu 3 ten, kdo ji objedná...  celý článek

Lina - prototyp lehkého elektrického auta studentů v Nizozemsku
Autofotka týdne: Auto z cukrové třtiny a karoserie ze lnu

Je to vyrobeno z cukru, uveze čtyři lidi a může jet rychlostí až 80 kilometrů za hodinu. Řeč je o biologicky rozložitelném autě, o němž jeho tvůrci tvrdí, že...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.